Jak prowadzić marketing w wyszukiwarkach przy użyciu SEMSTORM?

Z pozycjonowaniem strony spotkał się chyba każdy, kto chce zaistnieć ze swoją stroną w sieci. Jedną z wielu metod na poprawę pozycji strony jest dostosowanie słów kluczowych do haseł wyszukiwanych przez naszych potencjalnych klientów. Problemem może być jednak poznanie tych słów, istnieją jednak odpowiednie programy, które to potrafią. Jednym z takich narzędzi jest SEMSTORM. Narzędzie to pomaga poznać frazy, dzięki którym Twoja strona będzie na pierwszym miejscu w rankingach wyszukiwarek. Oczywiście analiza słów kluczowych to nie główna funkcjonalność systemu, bardzo wartościową możliwością jest wyszukiwanie słów kluczowych, które mają potencjał. Są to słowa, które nie znajdują się obecnie na pierwszych miejscach, ale są stosunkowo łatwe do wypozycjonowania.

Nie tylko analiza słów kluczowych się liczy

Wyszukiwarki nie zwracają uwagi tylko na słowa kluczowe, ale również na zadowolenie czytelników, a to można osiągnąć dzięki wysokiej jakości artykułom. Ich jakość można analizować dzięki SEMSTORM. Program ten nie tylko na bieżąco analizuje teksty pod kątem ich jakości, ale również przedstawia szereg danych statystycznych. Dzięki SEMSTORM, uzyskasz podpowiedzi dotyczące jakości artykułów oraz sprawdzanie błędów. Na podstawie analizy konkurencyjnych stron, uzyskasz podpowiedzi dotyczące słów kluczowych, których warto użyć, aby działania pozycjonujące był skuteczniejsze.

Żadne działania pozycjonerskie nie będą skuteczne, jeżeli analiza konkurencji będzie nam obca. Tylko szybka reakcja na działania konkurencji i stały monitoring pozycji pozwoli na skuteczną promocję sieci. Dlatego tak wartościowe jest błyskawiczne przedstawianie danych oraz zmian w pozycjach wyszukiwarek.

Aby móc skutecznie prowadzić kampanię reklamową warto korzystać z takich narzędzi jak SEMSTORM. Dzięki niemu łatwo sprawdzimy czego szukają nasi klienci i jak oceniają naszą stronę. Dzięki otrzymywaniu informacji z wielu źródeł – wyszukiwarek, e-commerce’ów, serwisów video, możemy niemal natychmiastowo identyfikować konkurentów, oraz analizować ich poczynania. Pozycje w wyszukiwarce mogę się różnić ze względu na miejscowość poszukującego, dlatego należy ustawić odpowiednią miejscowość w geolokalizacji, szczególnie, gdy nasza firma działa głównie na rynku lokalnym.

Znakomity stosunek cena/jakość

SEMSTORM nie jest drogim narzędziem, w zależności od wybranego pakietu, miesięczny koszt wynosi 149 lub 490 zł, możliwe też są indywidualne pakiety, szczególnie przydatne dla osób, które chcą samodzielnie pozycjonować swoją stronę, a nie robią tego zawodowo.

SEMSTORM, może być wykorzystywane zarówno przez administratorów pojedynczych stron jak i specjalistyczne firmy, które pozycjonują strony swoich klientów. Jednym słowem to narzędzie jest dla każdego.

Warto pamiętać, że żadne pozycjonowanie nie pomoże jeżeli nasza strona będzie nieprawidłowo skonstruowana lub będzie miała nieprawidłowe opisy. Ważnym parametrem jest też szybkość wczytywania strony i prawidłowe wyświetlanie na różnych urządzeniach, w SEMSTORM, możesz testować witrynę w różnych konfiguracjach sprzętowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.